ijamega's FotoPage

By: ijam mega

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >  >>]    [Archive]
Saturday, 9-Jan-2010 09:11 Email | Share | | Bookmark
~~~I got new babies...Again?....~~~

Ha..ha..ha..... takutnya baca tajuk entry kali ini....Sebenarnya memang dpt anak-anak baru ni..... 3... 3 ekor, ok.... bukan 3 orang... Si tompok putih kuning tu dapat baby baru... dulu penah gugur sekali.. hmmm... sayang tul dia kat anak2 dia.. jarang keluar dari kotak dia tu.. kalau keluar pun kadang2 aje... tulah,.. binatang pun sayang anak....sedih bila tgk manusia pun tergamak buang baby sendiri.. ishhh.. apalah....



Monday, 4-Jan-2010 08:39 Email | Share | | Bookmark
****First day Danish @ Tadika & Nabil darjah 2******

Hari ni hari pertama Danish masuk sekolah... Tadika Al-Hakim. Hmm... Mulanya macam tak nak pegi .. tapi bila cakap ada kawan baru,. ada main kat taman, ada macam-macam lagi,.. barulah nak pegi... Bila sampai kat sekolah,.. sengih aje..... cikgu dia pun cakap Danish asyik sengih aje.. He..he..he... Nasib tak nangis.... Gambar akan di upload nanti...

Nabil pulak,.. . first day naik van aje.. tak payah nak hantar lagi... Dah tau selok belok kat sekolah tu.. Maklumlah.. dah Darjah 2.... Masuk kelas 2 Indah which is kelas no. 1... based on the exam result last year....Alhamdulillah... Tahun ni kena struggle lebih.. kalau tak nanti darjah 3 tak dapat masuk kelas no. 1 lagi.....Hmm.. mama tak tau.....

Ok,.. for both anak-anak mama,.. good luck.. Belajar rajin-rajin... Jangan lupa solat...Kalau tak solat,.. Allah tak tolong......Mama sentiasa doakan yang terbaik untuk anak-anak mama....



Saturday, 2-Jan-2010 09:17 Email | Share | | Bookmark
@@@@@@~~~~riadah di taman~~~~@@@@

my 3 heroes












Saturday, 26-Dec-2009 08:21 Email | Share | | Bookmark
***~~~~ Aisyah & toys~~~~****







Tuesday, 8-Dec-2009 14:32 Email | Share | | Bookmark
Flas & Dash @ Jusco Bukit Indah

Setelah dituntut beberapa kali, akhirnya Nabil ngan Danish dapat jugak kereta idaman.. Itupun setelah menghafal 1 lagi surah lazim iaitu surah Al-Takaa-tsur.









[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net